·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Haziran 2022 12:06 Kitap, baktığımız zaman her şeyin bir anlamı olduğunu gittikçe metalaştırılan insanın anlama olan açıklığını, bencilleşen her geçen gün "ben" oldugusun arttığını "biz" olgusuna nasıl geçebileceğimize ışık tutuyor. Bir ağacın çiçek açması bir kuşun ötesmesine bile bakarken, dinlerken içindeki güzelliği görmememiz gerektiğini vurguluyor. Kitap benim için tekrar tekrar okuyacağım bir eser oldu. Kadınların başörtüsünün erkekerlerin tepişme mevzusu olmaktan çıkarması gerektiğinin ve kadınların sadece beden olarak var olmadığını ne de güzel açıklamış, saygı değer hocam, tam da bağıra bağıra söylemek istediğim cümleleri yazmış kalmenine sağlık. Kesinlikle okuyun, okutturun.