1950'li yıllar, Demokrat Parti iktidarı, Menderes'li zamanlar...
At Arabacılığının seyrüseferini anlatan bir ilk roman.
Batılılaşma çabaları ile birlikte at arabacılığının kaldırılması ve yükselişe geçen motorlu taşıtların
onun yerini alması. Ve her iki tarafın yürüttüğü mücadele. Barış Bey ile Arabacı Süleyman.
Özgün bir konunun, özgün bir tarz ve muntazam bir Türkçe kaleme alındığı, güldürürken düşündüren (!), dostluğun, vefanın, kraldan çok kralcılığın, doğu-batı çatışması.... Daha pekçok şey yazabilirim.
En iyisi sevgili kitap dostlarım bu kitabı mutlaka okuyun, okutun. Şahane bir eser.
At Sancısı, Muasırlaşma Sancısı mı acaba :-)
Elvan Kaya Aksarı kaleminiz de kelâmınız da daim olsun.