·304 syf.····Okunma: 01 Temmuz 2022 14:39 Başlarda biraz sıktı...
Ama ilerledikçe sardı kitap.Yazar Anna karenina hayranı sanırım. Anna Kareninayı okumalıyım bende artık.Kitap beni al diyordu tasarım ve isim olarak kaç kere gidip geldim en sonunda alıp okudum.Kitap vavvv harikaaa diyemem çünkü çok yavaş ilerliyor ve bir bütün olarak gitmiyor.
Yine de okuyabildigim için şanslıyım.
Bir apartman dairesinde birbirinden habersiz yaşayan bir kaç insanı konu alan bir kitap sonu üzdü.Kakuro uzo ve kapıcı en sevdiğim karakterlerdi.