Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
· Kitap çok güzel .Kesinlikle tavsiye ederim ama biraz hüzünlü kitapta yazar kendi hayatına anlatmış. Kitabın konusu çocuğun sadece sol ayağını kullanarak harika ve çok güzel şeyler ortaya çıkarması ve bunun için çok ama çok mücadele etmesi...