·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2022 12:50 Orhan Pamuk'tan okuduğum ikinci kitaptı. Adından çok söz edilen büyük beklentilerle okuduğum bir kitaptı. Beklenti mi karşıladı mı? Evet. Orhan Pamuk'un dilini Kırmızı Saçlı Kadın'ı okurken beğenmişti. Bu kitapta da dili güzeldi ama olaylar o kadar yavaş anlatıyordu ki sıkılmadım desem yalan olur. Sonunu merak ettiğim için okumaya devam ettim. Konusu tabi ki aşk. Böyle bir aşk görülmemiş dünyadaaa. Okurken sürekli en acilinden Masumiyet Müzesi'ne gitmem gerek dedim kendime. Bölümlerin başlıklarından az çok sonunu tahmin edebiliyorsunuz tahmin ettiğim gibi çıktı. Şaşırtmadı ama üzdü. Kitabı çok beğendim,bilet ayrıntısı da çok hoşuma gitti. Mutlaka müzeye gideceğim.