·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2022 15:08 Okuduğum en iyi kurgu olmayan kitap.
Aynı zamanda tekrar tekrar okuyacağım bir başucu kitabı.
100 yıl öncesinden, başka topraklardan eksikliklerimiz, günümüzde yaşadıklarımız anlatılıyor. Bu topraklar anadolu gibi verimli de değil. Dertler aynı, bir kaç kişi uyanıyor ve ülkenin kaderini değiştiriyor. Mustafa Kemal Atatürk boşuna önermemiş. Yine vizyonuna hayran oldum. Her gencin baş ucu kitapı olması lazım.!