Köpek Kalbi Yazarın okuduğum ilk kitabı ve kesinlikle son olmayacak.Gerek konusu,gerek anlatımıyla çok güzel bir kitaptı.İnsanları gençleştirmek üzerine deneyler yapan bir profesörün yaptığı deney sonucu neler yaşadığına şahit oluyorsunuz.Profesör sokak köpeği Şarik ile bütün kötü huyları kendinde toplayan bir suçlunun er bezleri ve hipofiz bezini değiştirir.Ve hayatını kabusa çeviren arsız,şehvet düşkünü,küfürbaz bir varlık meydana getirir.Bundan sonrası ise kahramanın pişmanlığı,çaresizliği ve ortaya çıkardığı varlıktan kurtulması üzerine kuruludur.Modern klasikleri seven okurlara kesinlikle tavsiye ederim.Ben yazarın kalemini çok beğendim.