Yahu ne demek yarışamam şu altı ayda okuduğum kitap 20 küsür. Ah ah yaşlandım be samciğim evin kapısında yatıp da sürekli arıza çıkaran arabalar gibi ben de evde ıskartaya çıktım😅 eski performansım yok artık. Senede 40 kitabı zor okuyabiliyorum. Neyse sen affetsen ben affetmem be samciğim😅