Hangi açıdan bakarsam bakayım bu kitap bir pedofili vakası ve özentisinden öteye bir şey değildir. 90 yaşında g*tünün kılı ağarmış bir adam ilişkiye girmek isteyebilir ancak bu ergenliğe yeni girmiş 12-14 yaş aralığında bir çocuk değildir. Hiçbir duygu ya da istek bir sübyancının yaptıklarını meşrulaştıramaz.