Daha önce de Murathan munganın kitabını okumuştum fakat o sanki ona ait değil gibiydi. Burada şairin kendisini ve tarzını görmek mümkün. Can alıcı, insanı büyüleyen, odaklanabildiğimiz şiirler bunlar.. gayet ve zekice ve duygusal bir dilde yazılmış. Ezgilerden sonra şairler de aynılaşma görülüyor,Murathan burada kendi izini koymayı başarmış bir şair. bunu çok şairin yapması mümkün olmuyor. Kendi çizgisini bulabilen herkezden sıyrılabilen müthiş dokunaklı bir şairin kitabı…