Puan vermedi·398 syf.··
2022 31. kitabı
Kitabı bir çok açıdan çok beğendim ama eleştirmek istediğim yerlerde var. Karakter gözü kara, istekleri uğruna yapamayacağı şey yok ve harika yetenekleri olan bir kadın… ama istekleri uğrunda yapamayacağı o kadar yok eleştirisi olan bir şeyi bir anda yaparken onu bulabiliyorsunuz. Bu konuda bazı ahlaki kurallar ve etik ilkelerde ihlal edilebiliyor. Hastalarının iyileşmesi çok güzel ama aynı terapist Türkiyede olsa aynı derecede başarılı olabilir miydi?
Hayat
Adı: AylinAyşe Kulin · Everest Yayınları · 201922,6bin okunma
·
146 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Büşra
Gönderi Sahibi
Bugün dinlediğim bu konuşmada insanın bir konuda göz ardı etmek istediği konular olduğu zaman başka bir alanda daha fazla çalışacak onu unutmaya çalışıyor olması söz konusuymuş. Aklıma yakın zamanda okuduğum bu roman geldi. Aslında ne kadar başarılı bir kadın ama ne kadar fazla üzüntüleri, kaçmak istedikleri var