Kitabı bir çok açıdan çok beğendim ama eleştirmek istediğim yerlerde var. Karakter gözü kara, istekleri uğruna yapamayacağı şey yok ve harika yetenekleri olan bir kadın… ama istekleri uğrunda yapamayacağı o kadar yok eleştirisi olan bir şeyi bir anda yaparken onu bulabiliyorsunuz. Bu konuda bazı ahlaki kurallar ve etik ilkelerde ihlal edilebiliyor. Hastalarının iyileşmesi çok güzel ama aynı terapist Türkiyede olsa aynı derecede başarılı olabilir miydi?