Kitabın ilerleyişi ile sonu muazzamdı.Tıpkı gerçek hayat gibi.Bu anlamda bayıldım.Ve kitap bende bir kez daha isteklerimin listesini yapma isteği uyandırdı.
Belki de değişime direnmemeli, hayatın bize sunduklarını reddetmeye çalışarak stabiliteyi korumak yerine kendimizi akışa ve yeni güne bırakmalıyız...
Bir çırpıda okunup bitirilebilecek, kafa dinlendiren bir kitap ️