kendime not, bir daha bu kadar uzun ve kurgu ağırlıklı bir eseri mecbur kalmadıkça pdf okumuyorum. başladığımda güzeldi, olayları hatırlıyordum, hızlı ilerliyordum falan ama bir nedenden ötürü bıraktım okumayı ve bir aylık zaman girdi araya. ondan bağımsız olarak sevdim, cümleler ve anlatım hoştu. başka bir sorunum da düz yazı çeviri oldu, ben çok iyi bir şiir beklentisiyle girmiştim, ana dilinde öyle olsa bile çeviride aynı etkiyi yaratamıyorlar haliyle. en azından okumuşum diyebileceğim bir kitap oldu, divan edebiyatına ilgimi zirveye çıkarıp sonra da dibe düşüren kitap olsa da türe kesinlikle bir iki şans daha vereceğim ilerleyen zamanlarda.