Haklı:)
“Yaşın ilerledikçe kimseyle uğraşasın gelmiyor, kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun.” Stefan Zweig
1000Kitap
··1 alıntı·
739 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.