"Emma" veya "Aşk ve Gurur" adlı kitapları okuduysanız yazarın bu kitabı için de denilebilir ki zaman kaybı.
Nasıl ki "ince Memed" serisinde 4 kitapta aynı konular farklı mekan ve kişilerle anlatıldığından haliyle otoritelerde ilk kitabı okumak yeterli şeklinde bir tavsiyede bulunabiliyorsalar nazarımda da jane austen in diğer kitapları pride and prejudice ve emma yı okuduysanız bu kitabı da okumuş sayılırsınız