Ne güzel!
Suçluyu bulduk
Atalar, dedeler, analar falan filan.
Artık rahat edebiliriz...
Artık hiç bir konuda sorumlu değiliz. (Tamam genetik aktarım inkâr edilemez ama bu sorumluluğumuz olmadığı anlamına da gelmez)
Batılı zihniyet, sorunlara hep sığ yaklaşmayı tercih eder zaten...
Nerede kaldı akıl, irade ,şuur ? Ve ayrıca babaların günahlarını da evlatları
çekmez. Bu, ilim bilim adına sunuluyor bir de...