z.

@ms_gron
+Sen sigara mı içiyorsun? -Çakmakla oynuyorum. +Neden? -Çakmaktan çıkan ateşin rüzgarla mücadele etmeye çalışmasını izlemek hoşuma gidiyor. +Neden? -Çünkü her seferinde yeniliyor ve sonra yine deniyor. Benim gibi..
··1 alıntı·
2.935 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Vay be yengem efkarlanmış JSNDBDBSDNDKSNSKDNN
z.
Gönderi Sahibi
bosver asko PWQEMÖDFNKLKWSALEWS