Mina’nın hikayesini okurken zaman zaman ona sinirlendim ve acıdım. Onun kişisel gelişim ve zihninden özgürleşme yolculuğuna şahit olduk. Kitabın dilini yer yer argo ve sokak ağzı bulsam da hikayeyi çok beğendim. Bana da farklı bir bakış yönü verdiğini söyleyebilirim.