·431 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2022 17:24 Öncelikle kitabı çok beğendim. Karakterlerin her anını çok güzel ve anlaşılır betimlemelerle aktarmış. Kitabın en beğendiğim yönü; Bazen çok yoğun duygularla esir alabilir bir roman fakat bu roman öyle değil, basite kaçmamış ve duygu-aksiyon oranı çok yerinde. İstediği yerde duyguları sömürebilirdi sonuna kadar ama sanki yazar ,duygusalığa bir yerde dur deyip seni içeride tutuyor.