Kitap 2 serilik ve gayet güzel herkesin okumasını tavsiye ederim.
Her şey egeninincisi yani İzmir'in Tumblr'da gezinirken ''Artık Uyu'' adında bir mesaj almasıyla başlar. Mesaj gelmemeyegidenadam yani Ege'dendir. Ege Fransa'da yaşamaktadır ve İzmir ile yazışırlar... Kitap bir mesafe ilişkisini anlatır. Kitaptan çıkardığım sonuç, aşk için illa yan yana olmak gerekmez aşk birbirine güvenmek demektir.