Böyle hassas bir konuyu böyle güzel bir roman haline getirmek gerçekten zor bir iş. Günümüzde kaybolan insanlık, sevgi, saygı, vefa gibi değerleri taşıyan insanların, devlet adamlarının, büyük risklere girerek verdikleri mücadele ve bu mücadelenin arkasında durmaları, başarmaları çok ince ve güzel bir şekilde anlatılmış. Ben çok zevk alarak okudum. Özellikle genç nesile okumalarını ve arkadaşlarına önermelerini istiyorum. Son sayfalardaki ‘Sirkeci Gar’ı’ betimlemesi gözleri yaşartıyor… Teşekkürler sayın Ayşe Kulin!…