İnsanın en değerli hazinesidir; aile..
Aile demek; , beraber ağlamak, beraber gülmek demek. Her şeyi beraber yaşamak, her türlü senaryoda ben değil; biz bilincinde olmaktır. Peki biz ne kadar bunun farkındayız? Biz aile için ne yapıyoruz? Bence bunu kendimize soralım...
Sevgili; Bekir Develi ve Hayati İnanç hocamızın beraber söyleyişi tarzında hazırladıkları kitap, en değerli hazinemiz aile kurumunu ele almışlar.
Biz neden evlenmeliyiz, biz evlilikte hangi hususları göz önünde tutmalıyız, evlilikte anne ve babanın rızası şart mıdır? Ve eşsiz birçok aile sıkıntı ve sorunları. Bunları okurken kitap Peygamber Efendimiz'in sünnetleri olsun, Yüce Kuran-ı Kerimden ayetlerle mükemmel bir şekilde ışıklandırılmış. Evlerimizde artık yalnız ağlıyoruz, yalnız gülüyoruz; velhâsıl evlerimizde bir aradayız ama yalnızız. Bu demek oluyor ki aile kurumu basitleşiyor. Buna elhamdülillah bir Müslüman olarak izin vermemeliyiz.
Ailemizden; eşimizde, çocuğumuza, anne-babamıza olan tavrımız nedir? Önce bunun sorumluluğu içinde olalım. Allah'ın izniyle aile maddi ve manevi olarak daha güçlü olacaktır. Bahsecek çok şey var aslında ama bunları yazmak yerine kitabı okumanızı isterim. Memnuniyetle tavsiye ederim..
Kitapla kalın, selametle...