Kitaba 2 ay önce başladım ama bazı nedenlerden dolayı bırakmıştım ama 3gün önce tekrar başladım ve bitirdim. Öncelikle bu benim ilk okuduğum fantastik kitap ama okuyup anlamada sorun yaşamadım. Biraz kitabın sonuyla alakalı bir şeyler söylemek istiyorum okurken novaya hak verdim de vermedim de arınıda çok iyi anladım neyse 2.kitaba büyük ihtimalle haftaya başlarım okumak için sabırsızlanıyorum. Lordlar ve VarislerN. G. Kabal