Yorum
7/10
·720 syf.··
2022 38. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2022 15:17
Kitap aslında güzeldi. Konular, karakterleri kendini sevdiriyordu. Ama eksik olan kısımları da vardı. Mesela karakterleri abartarak anlattı yazar. Mutlu karakteri aşırı pozitif, eğlenceli bi karakter diye fazla abartarak anlatmıştı ya da Bartu karakteri sinirli öfkeli diye sürekli bu ruh halinde olan bir tipmiş gibi gözümüzdeydi. Ayrıca sürekli kalıplaşmış cümleler rahatsız ediciydi, "Mutlu yine çok konuştun" ya da "Liderin olarak" cümleleri gibi. Hoşuma gitmeyen bir diğer kısım da Yanlı ve Helin'in sürekli dengesiz ilişkisi. Aynı bölümde bi iyiler bi kötüler sonra tekrar iyiler falan. Diğer yandan eski hikayeleri resmen anlatılmamıştı, Helin amacını gerçekleştirmek için hiçbir şey yapmamıştı, kurguda çok az olay vardı ama yine de 700 sayfayı da okutabildi yazar. Hem güzeldi hem değildi.
Roman
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.