Kurgu çok güzel, mekan çok güzel ama hikaye berbat. Yazarlar hikayeyi batırmış resmen. Karakterler bi tıhaf, varisler tam bir mal gibi. Kimseye tam olarak içiniz ısınmıyor. Bu kurguyu kalemi güzel birine verseydiler harika bir şey çıkardı eminim.
Kısacası alıp paranıza yazık etmeyin. İnstagramda baya abartılarak paylaşılıp güzel reklamı yapıldı ama berbat. Özellikle de som kısım çok aptalcaydı. Daha öncesinde görmüş olsaydım asla almazdımmm
Uyanış