Büşra

Yazık olmuş
Kurgu çok güzel, mekan çok güzel ama hikaye berbat. Yazarlar hikayeyi batırmış resmen. Karakterler bi tıhaf, varisler tam bir mal gibi. Kimseye tam olarak içiniz ısınmıyor. Bu kurguyu kalemi güzel birine verseydiler harika bir şey çıkardı eminim. Kısacası alıp paranıza yazık etmeyin. İnstagramda baya abartılarak paylaşılıp güzel reklamı yapıldı ama berbat. Özellikle de som kısım çok aptalcaydı. Daha öncesinde görmüş olsaydım asla almazdımmm Uyanış
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Büşra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
2026 9. kitabı
Susanne Valenti
6.9/10 · 373 okunma

Büşra

, şu anda okuyor
%39 (170/430 syf.)
Marie Lu
8/10 · 187 okunma