şimal

@livys
6/10
·448 syf.··
2022 1. kitabı
Yine ergenlik dönemlerinde okuduğum kitaplardan birisi. Sanırım okuduğumda yedinci sınıfa falan gidiyordum. O zamanlar kitap okumaktan nefret ederdim, kitap okumanın nesinin güzel olduğunu zerre anlayamazdım. Büyük konuşmamak gerekiyormuş çünkü şu an bildiğiniz bir kitap kurduyum, sosyalleşmeye bile zaman ayırmaya tahammülüm yok. Bununla gurur duyuyorum ve kitap kurdu olmam tam da bu kitap sayesinde oldu. Açıkçası şu anki zevkimle, şu anki görüşlerimle okuyabileceğim bir kitap değil. Geçenlerde nasıl olduğunu hatırlamak için açtım, okudum. Baya bir hatası ve mantıksız olan yeri var, üstelik klişeler silsilesi… Yine de bana kitap okumanın eşsiz bir zevk olduğunu, ayrı bir dünyaya bilet olduğunu gösterdiği için yeri bende ayrıdır. Yazarına da minnettarım. Kitap şu anki benim beğenebileceğim bir şey değil ama o zamanlarki ben bu kitabı çok beğenmiştim. Yazarı da çok şirin bir insan.
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
·
144 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende o yaşlarda okumuştum. O yaşlarda eğlendiren ve çok saran bir kitap ama sonradan tekrar okuyunca bir çok mantık hatası olduğu fark edilen kitaplardan biri. Okumayı merak duygusu yüzünden alıştıran kitaplardan.