İnce memed serisinin ilk kitabını okudum. Umarım serinin diğer kitaplarını da okuma fırsatı bulacağım. Ben çok sevdim inanılmaz bi hikaye, olay örgüsü ve karakter analizi söz konusu diyebilirim. Okurken Anadolunun taze ot kokusu burnunuza geliyor. Kurgu ve anlatım o kadar sade ki aklınızı bulandıracak betimlemeler yok. Zaten yaşar kemalin kalemine yorum yapmaya gerek yok. Tavsiye edebileceğim bir seridir.