Puan vermedi·560 syf.··Beğendi
· Dracula'nın devam kitabı olarak Bram Stoker'ın yeğeni Dacre Stoker ve Ian Holt'un birlikte yazdığı bir kitap. Kitap akıcı ve güzel. Kitabın sonunda yazarlar kitabın yazım aşamasını anlatıyor. O bölüm oldukça keyifli. Kitapta Dracula haricinde bir kötü karakter daha var. Bu karakter hakkında oldukça düşünülerek yazıldığı belli. İyi ki okudum dediğim kitaplardan biri.