Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Nihan Kaya'nın okuduğum 2. kitabı! İyi Aile Yoktur kitabı sayesinde tanıştım. Okurken dev aydınlanmalar yaşayıp üzerine epeyce düşünmüştüm. Bu kitabını da aynı beklenti ile aldım! Kısa bir kitap. Kısa kısa örnek olaylardan bahsediyor ve bahsederken tohumları zihninize bırakıveriyor. Kitap bitiminde durup düşününce, gerçek hayatla karşılaştırmaya tabi tutunca ,zihninize ekilen o tohumlar yeşeriveriyor.