Kitabın hikayesi çok güzel ve yaşanan hikayeyi küçük bir kız çocuğunun gözünden mükemmel aktarıyor fakat kitabın başında hikayenin sonunu söyleyerek okuyucuyu hayal kırıklığına uğrattıyor. Bir öğretmen olarak öğrencilerime bu kitabı okuyup turna kuşunu beraber yapmak istemiştim fakat kitabın başındaki spoiden dolayı vazgeçtim.