·108 syf.····Okunma: 08 Ağustos 2022 18:26 Okuduğum ilk Sait Faik kitabıydı. Kitabın sonunu zor getirdim. Basit, bayağı, merak uyandırmayan, sıradan bir şekilde son bulan hikayeler dizisi. Bir tanesinde bari okuyucuyu heyecanlandıracak bir şey olsaymış ama yok. Bana göre zaman kaybı bir kitap. Boşuna zaman harcadığımı düşünüyorum.