·434 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2022 14:55 Ernest Hemingway yine şaşırtmadı. Duyguyu öyle güzel işliyor ki kitap bittiğinde kendinize bir süre gelemiyorsunuz. Yine savaş, yine acı ve yine gözyaşı...
Savaşı, aşkı ve acıyı öyle güzel harmanlamış ki adeta romanın içinde yan karakter gibiydim.
Uzun süre merak etmiştim bu romanı ve merak ettiğim kadar da varmış. Etkisinden bir süre çıkamayacağımı biliyorum.
Romanın ana karakteri Frederic Henry sadece silahlara değil başka bir çok şeye de veda ediyor aslında.
Kitap belki daha farklı bitebilirdi. Ben olsaydım kesin daha farklı bitirirdim, Hemingway değilim tabi :)
Diğer eserlerini de okumayı iple çekiyorum.
Kim bilir belki tekrar okurum bu eseri.