ilkbahar
@springtime
Takip Et
Yalnızlığı daha iyi anlatan bir diyalog var mı?
"Neredesin? Yanında kim var?" "Kimse yok. Ben varım, ben, bir de kendim."
Sayfa 143
·
Kitabı okudu
1000Kitap
Çavdar Tarlasında Çocuklar
J. D. Salinger
10 beğeni
·
175 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap