Yalnızlığı daha iyi anlatan bir diyalog var mı?
"Neredesin? Yanında kim var?" "Kimse yok. Ben varım, ben, bir de kendim."
Sayfa 143·Kitabı okudu
1000Kitap
·
175 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.