Elif Şafak'ın okuduğum ilk kitabı,
Maalesef olay örgüsü zayıf mesaj kaygısı yüksek bir kitap.
Tıpkı istanbul gibi doğu ile batının, modernizm ile muhafazakarlık arasına sıkışmış Nalbantoğullarının biricik kızı Peri'nin kafasında sorular ve sorunlarla Oxford'a uzanan yolculuğunu anlatıyor kitap.