Puan vermedi·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2022 14:04 Felsefe alanıyla pek ilgili olduğum söylenemez ama kendi hayatında mutluluğu arayan kim olduğu ve ne yapması ile ilgili pek de bir fikri olmayan bana, iyi geldi okumak. Kitabı bitirdiğimde kendime söylediğim bir şey ‘hayal dünyanın seni ele geçirmesine izin verme.’ Bazen elimizde olmayan düşünceler, hayaller, yönetemediğimiz olaylar sonunda mutsuzluk kapımızda oluyor. Buna izin vermemek süreci
her şeyiyle kabullenerek yaşamak gerek.Yine altını çizdiğim bir cümle ile bu incelemeyi. bitirmek isterim ‘Mutluluk kendine yetenlerindir.’ Bulmak inanın hiç kolay değil. Okumak size kalmış ben tavsiye ederim.
Sevgiler...