·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2022 15:52 Normalde pek polisiye tarzı okuyan birisi değilimdir fakat mitolojiye olan merakımdan dolayı bu kitabı okumak istedim. İyi ki de okumuşum. Olayların akışı ve gizem unsurlarıyla kitap su gibi akıp gidiyor. Cinayetin ve olayların sürekli mitoloji temasında gitmesi harika bir tat katmış hikayeye.
Bölüm aralarında yer alan, Zeusun ağzından yazılan kısımlara bayıldım. Anlattığı mitler ve insanlara yakarışları çok etkileyici. Son olarak karakterlere değinmek istiyorum. Karakterlerin hikayeleri ve diyalogları özenle yazılmış, göze batmıyor ve insanı derinden etkiliyor. Polisiye seviyor ve mitolojiye ilginiz varsa mutlaka okumanızı öneririm.