·264 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2022 18:55 Ben bu kitabı çok sevdim. Sevmeyen kişileri de anlıyorum çünkü birçok sebebi olabilir. Öncelikle yazar tırnak işareti kullanmamış ve gördüğüm kadarıyla bu çok fazla kişiyi rahatsız etmiş. Beni rahatsız etmedi ama imla kurallarına çok önem veriyorsanız önermem. Diğer yorumlara baktığımda herkes karakterleri ve bir türlü iletişime geçememelerinden şikayet etmiş. Ben bunun bütün kitabın konusu olduğunu düşünüyorum. Adı üstünde “Normal İnsanlar”. Bugünlerde kimse içindeki tam olarak ifade edemiyor, kendini anlatamıyor ve sorunlarını iletişim kurmak yerine susmakla çözdüğünü zannediyor. Bence yazar bunu çok güzel aktarmış ve karakterleri kusursuz yapma kaygısı yerine şimdiki gençleri de ele alarak mükemmel bir hikaye oluşturmuş.