Türkiye'nin en büyük sorunu sizce nedir?
Anket
·
845 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Idiocracy
2 sorunu var: 1. Kadın Cinayetlerinin Çok olması. 2.Adaletin zenginden yana olması...
Manda yoğurdu 😂
+65 yaş üstü insanların oy kullanması.
😂 bu iyiydi
Reklam
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar.