Öykü okumayı sevenlere kesinlikle tavsiye ederim. Kısacık kitaptan kısacık zamanda kendime çok şey kattım. Öykü okumayı seviyorum. Bu biraz da çocukken çok fazla öykü okumamdan kaynaklanıyor olabilir. Bu yüzden daha fazla etkileniyorum. Ayrıca öykülerin tarzını seviyorum. Yormadan kendimize güzel şeyler katabiliyoruz.
Dili akıcıydı o yüzden bir oturuşta bitirebilirsiniz. Zamanı daha kaliteli geçirmek isteyenlere taviye ederim.