·584 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2022 11:53 Kitabı genel olarak beğendim. Akıcı ve sürükleyici bir anlatım var. Tabii kitabın eleştirmenliğini yapmak belki bana düşmez ama milli ve manevi duygularımı tazelediği ve daha da arttırdığı bir gerçek. Konusu ismini aldığım, Türklerin büyük kahramanı Kürşad'ın ve 40 çerisinin az kişi olmalarına rağmen kalabalık Çin ordusuna ve dürüstlükten doğruluktan uzak, tuzaklara ve hilelere dayalı Çin siyasetine karşı başlatmış oldukları baş kaldırı ve ardından bu başkaldırının verdiği cesaretle ve moralle küllerinden yeniden doğarak yeni Göktürk devletini kuran, İlteriş Kağan ve beylerinin, teginlerinin, yüzbaşılarının destansı anlatımı.
Kısacası "mayası aşk ateşidir belki sarmaz herkesi" türünden bir kitap.