Bu adama, bu şizofren psikiyatriste, ressama, melankolik şaire ne demeli ki! Şaştım kaldım, bir öykü kitabı ve böyle bir kafa yaptırması sanki rakı sofrasından kalktım! İşin ilginç ve anlamadığım kısmı 1)neden hiç tanınmıyor 2)kitap beğeni ortalaması neden yerlerde?
çok şey var da yazamıyorum şu an, Fikret Ürgüp nerelerdeydin diyor ve rüyalıyorum...