Gülmek zorunda kalıyordu, ağlamayı tercih ettiği halde.
Sayfa 367·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
1.350 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
irfan
Gönderi Sahibi
Bir çoğumuzun durumu..
Ben uzun süre üzülemiyorum hiçbir şeye ya bende bi sorun var heralde 🙄 sürekli karamsar olanlara çok şaşırıyorum…
irfan
Gönderi Sahibi
O zaman karamsar insanlara göre şanslısınız 😅 Ama üzülmesi gereken durumlarda üzülmek de lazım, ben böyle düşünüyorum :)
Her gözyaşı yaşamın parçalanışı...🍁
irfan
Gönderi Sahibi
Evet öyle. Gözyaşına sebep olanlar bir gün muhakkak karşılığını göreceklerdir.🍂