Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2022 14:37 Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Seriyi pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim 4 kitap ve sadece 10 günlük zaman diliminde olan olayları içeriyor ve sürekli kendini tekrar etmesi bana sıkıcı geldi. Bir yerden sonra artık sadece seri bitsin diye okudum. Gabe ve Rafa'dan çok diğer Refaimlerin hikayelerini okumak isterdim. Daisy ve Jones favori ikilimdi ve 139 yıl Daisy'i görmezden gelen Jude'ın sonda Daisy'e olan ilgisi bana saçma geldi. Seride çok iyi yazılmış yan karakterler vardı ve çoğu benim favorimdi. Gabe ve Rafa ise bir türlü ısınamadığım başkarakterler. 3 kitaptır gizemini koruyan geçmiş ortaya çıkıyor ve iblislerle zorlu bir savaş başlıyor. · ⋆