İnsanın içindeki iyi ve kötü karakterini bu kadar iyi yansıtan bir kitap okumamıştım. Bir solukta okunacak bir kitap. Kitap size kötülüklerinizin esiri olursanız onlardan kurtulamayacağınızı anlatıyor. İyi karakterinizi ne kadar sevseniz de yasakların, yanlışların, yalanların cezbedici bir yönü olduğu gerçeğini gözler önüne seriyor yazar. Çok beğenerek okudum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.