·248 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2022 21:39 Dr.Mustafa Aykut - 2040'a ne kaldı? İnceleme
Fütürist Derneği başkanı olan Dr. Mustafa Aykut yazdığı bu kitap ile ülkemizde yaygın olmayan fütürist (gelecek ile ilgili çalışmalar) çalışmalarının değer kazanmasını ve yaptığı araştırmalar ve öngörülerle gelecekte dünyamız'da 2040'a kadar olabilecek olumlu ve olumsuz yönleri bizlere açıklayarak paylaşmıştır.
Yazar bu Kitap'ta başta fütüristçiliğin ne olduğunu neden değer kazanması gerektiğini bizlere ayrıntılı anlatıyor. Sonrasında İnsan hayatını kolaylaştırabilecek etmenlerden başka hem doğaya hem de dünyamıza zararlı olabilecek bazı senaryoları'da göz önünde bulundurmuş,hayatımızı kolaylaştırabilecek icatların faydalarını,uzayla ilgili keşifler,bilim ve tıp alanında ilerlemeler,insanların gelecekte önlem alınmazsa büyük sorunların yol açabileceği gibi etkenler gibi konulardan bahsediyor ve bizleri bilgilendiriyor. Ayrıca kitap pandemi döneminde yazıldığı için yazar sık sık covid-19'un insanları gelecek için nasıl etkilediğini'de bizlere anlatıyor.
Bir araştırma kitabı olarak konusunu çok beğendiğimi ve kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.
Kitabın dili gayet anlaşılır ve sade böyle konulara ilgi duyuyorum derseniz kitabı kısa bir sürede bitirebilirsiniz.
Kitaba puanım: 10/8
Dr.Mustafa Aykut - 2040'a ne kaldı? İnceleme
Fütürist Derneği başkanı olan Dr. Mustafa Aykut yazdığı bu kitap ile ülkemizde yaygın olmayan fütürist (gelecek ile ilgili çalışmalar) çalışmalarının değer kazanmasını ve yaptığı araştırmalar ve öngörülerle gelecekte dünyamız'da 2040'a kadar olabilecek olumlu ve olumsuz yönleri bizlere açıklayarak paylaşmıştır.
Yazar bu Kitap'ta başta fütüristçiliğin ne olduğunu neden değer kazanması gerektiğini bizlere ayrıntılı anlatıyor. Sonrasında İnsan hayatını kolaylaştırabilecek etmenlerden başka hem doğaya hem de dünyamıza zararlı olabilecek bazı senaryoları'da göz önünde bulundurmuş,hayatımızı kolaylaştırabilecek icatların faydalarını,uzayla ilgili keşifler,bilim ve tıp alanında ilerlemeler,insanların gelecekte önlem alınmazsa büyük sorunların yol açabileceği gibi etkenler gibi konulardan bahsediyor ve bizleri bilgilendiriyor. Ayrıca kitap pandemi döneminde yazıldığı için yazar sık sık covid-19'un insanları gelecek için nasıl etkilediğini'de bizlere anlatıyor.
Bir araştırma kitabı olarak konusunu çok beğendiğimi ve kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.
Kitabın dili gayet anlaşılır ve sade böyle konulara ilgi duyuyorum derseniz kitabı kısa bir sürede bitirebilirsiniz.
Kitaba puanım: 10/8