Kitabı beğendim. Bana arkadaşım önermişti o çok beğenmiş ve bana o kadar övdü ki ben beklentim yüksek başladım ve bundan dolayı da istediğim etkiyi alamadım. Ama genel kurgu, karakterler bakımdan bence gayet başarılı bir kitap olmuş. Bol koşuşturma, aksiyon hafiften polisiye gerilim türü kitap okumak isterseniz rahatlıkla önerebileceğim bir kitap. Keyifli okumalar dilerim. :) Sahte GüzBeyza Özaydın