Kitap güzel. Akıcı bir anlatımı var ama Evrenin Ruh'u olayını abartmış yazar. Özellikle son sayfalarındaki Santiago'nun El adı verilen tanrı ile iletişime geçme olayı, rüzgar ve çöl ile irtibata geçme olayı kitabın gerçek hayat ile ilişkisini kesmişti ve absürt kaçmıştı biraz. 22 Nisan 2018