Bu yazıyı Ocak 2022'de yazıyorum. Neden bu kitaba inceleme yazmamışım bilmiyorum ama gerçekten iyi bir kitaptı. Adına kanıp ergen kitabı olduğu sanılıyor. Ben de öyle sanıyordum. Öyle değil mi öyle. Bolca aşk romantizm vs. var. Ama Almanya'dan Türkiye'ye bir aile taşınsa gerçekte ancak bu kadar gerçekçi ve iyi anlatılmış olabilirdi. O açıdan çok beğendim. Okunmaya değecek bir kitap. 8,6/10 Kitap Bitirme Tarihi: 3 Aralık 2020