Puan vermedi·332 syf.··Beğendi
· Nermin YILDIRIM çok sevdiğim bir yazar olduğundan incelemeye ilk onunla başlamak istedim...
bu kitabında yazar bizi ev diye nitelendirilen değişik bir deneyime götürüyor... bu ev bir akıl hastanesi... birileri ev sahibi diğerleri misafir... belli sebeplerle,isteyerek ya da istemeden hatta neolduğunu bile hatırlamadan bu eve misafir olanların hikayesi... neden orada olduğunu bilmeyen ESİN bunu hatırlamaya çalışırken ümit dolu hikayesi sizi de etkileyecektir.
Nermin Yıldırım her kitabında olduğu gibi bu kitabında da öyle güzel öyle içe işleyen bir hikaye yazmış ki ve bunu öyle güzel bir dille anlatmış ki... kitabın her satırının altını çizmek isteyeceksiniz...
iyi okumalar...