AsYa

@asi571
Babaannem şöyle derdi: "Birine en çok iki kez git. Sonra bir kez onun gelmesini bekle. Gelmiyorsa bir daha da gitme."
Alıntı
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
70,7bin Gösterim
20 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Babaannem düzgün Türkçesi ve cümle kurmayı tercih etseydi bundan daha iyi bir nasihat çıkartabilirdi nenemin tek sözünü hatırlıyorum o da şuydu attım mı şamarı oynar götüğün damarı ! Bence çok manalı:D
AsYa
Gönderi Sahibi
😄
Bazi insanlara 1 degil 2 de degil milyonlarca gidersin ama sonunda hepsinin bir coplukten ibaret oldugunun farkina vardiginda iste o zaman hayat agir bir tokat patlatir suratina...
Bi arkadaşımı ararken de aynı mantığı kullanıyorum. İki kez arıyorum, eğer beni bir kere dahi olsun aramıyorsa tekrar aramıyorum, aramalarını önemsiz olarak görüyorum. Sonuçta aptallar 3. bi şansı hakeder.
Ne güzel demiş🥺
AsYa
Gönderi Sahibi
🥲